Taustatietoja Kaskisten Eläkkeensaajien yhdistyksestä

Kaskisten Eläkkeensaajat ry. on Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL:n Pohjanmaan piirin jäsenyhdistys.  Yhdistyksemme jäsenmäärä on yli 200 henkilöä.

Historiaa

Yhdistyksen perustava kokous pidettiin Kaskisten Työväentalolla 28.10.1991.
Perustavassa kokouksessa olivat läsnä seuraavat henkilöt:
Ellen ja Lauri Peräkorpi, Unto Nisula, Veikko Laitasaari, Keijo Näsi, Göran Rosenlöv, Onni Katajisto Kurikasta, Arne ja Pirkko Gustafsson, Kauko ja Kaisu Parkki, Lenni Välimäki, Elmi Tepponen, Eino Kuusisto, Elsa Onnela, Hjalmar Henelius ja Veijo Johansson.
 Kokouksen puheenjohtajana toimi Onni Katajisto ja sihteerinä Unto Nisula.
Yhdistyksen ensimmäiseksi puheenjohtajaksi valittiin Göran Rosenlöv. Perustamisvuoden 1991 lopussa oli jäseniä jo 28

Kokoontumis -ja toimintapaikka

Kotilammen virkistys- ja liikunta-alue sijaitsee samannimisen lammen rannalla. Alueella sijaitsee päärakennus keittomahdollisuuksineen, sivumaja jossa on mahdollisuus yöpyä, sauna, tanssilava sekä uimaranta ja valaistu 2,7 km pururata.

Kotilammen maja on Kaskisten Eläkkeensaajien kokoontumispaikka. Eläkkeensaajat vastaavat myös alueen rakennusten kunnossapidosta.

Aluetta vuokrataan myös muille yhdistyksille, seuroille, yhteisöille ja yksityisille henkilöille.

Kaskisten Eläkkeensaajat ry:n toimintapaikka Kotilammen majan alue saman nimisen lammen rannalla.
Näin löydät Lammen majalle